18 Ekim 2013 Cuma

dizi keyfi :)

Kore dizi ve sinemalarına kendimi öyle bir kaptırmışım ki uzun zamandır ,Dizimag da severek izlediğim dizilerden bihaberim.En son dizi listeme  Bates Motel ,Orphan Black, Hannibal eklemiştim lakin Hannibal biraz sıkıcı bulduğum için birkaç bölümden sonra izleyemedim. Diğerleri de zaten sezon finalinden sonra ara vermişti .
Bugün yeni sezonu başladı mı diyerek biraz gezinmek istedim Dizimag'da .Dizilerimi göremedim ama yeni dizilerden bir kaç tanesi dikkatimi çekti -özellikle Emile Zola'nın kült eseri olan The Paradise , dizi olarak çevrildiğini görünce çok sevindim .Dizi konusunda fazlasıyla seçici olduğum için tercihimi genellikle özgün eserlerden yana oluyor .Daha önce Agatha Christies eseri olan Marple'yi yine severek izlemiştim .Hatta beğendiklerimi özellikle benden dizi tavsiyesi isteyen arkadaşlarıma öneriyorum. Yalnız Poirot'u hala izleme fırsatım olmadı .Sırada bekliyorlar .


Gelelim yeni dizime .The Paradise dizisi ,daha ilk bölümden beni ekrana bağladı -bir de şunu itiraf edeyim ben genellikle yorumlara çok önem veririm ,dizi hakkında kişisel düşüncelerini yazanları okumak da ayrı bir zevktir benim için ,acaba benim gibi düşünen kaç tane insan var diye merak ediyor insan işte :)
Dizi ,özellikle kadınlara hitap ediyor desem hiç de absürt bir düşünce olmaz sanırım .Adından anlaşılacağı gibi Cennet, büyük şatafatlı bir alışveriş mağazasında kadınların alışveriş tutkunluğu ön planda tutan bir aşk entrika ,dram dizisi .Kısaca dizinin o döneminde ele alırsak ; Sanayi Devrimi sonrası kapitalizmin insanı çok kısa bir zamanda nasıl  avucunun içine aldığı kanıtı. İzlenmeye değer :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...