31 Ekim 2013 Perşembe

dua ....



Allah'ım!..
Kendimi bana yanlız hissetirmeyen Yüce Rabbim..
Her şey sana ayan beyan ve her şeyin açığı, gizlisi
senin için bir Allah'ım..
Güzel Allah'ım! Sen hiçbir seye, hiçbir kimseye ve
hiçbir zaman muhtaç degilsin, olmazsın. Ama ben sana sana çok muhtacım..acizi
m..yardımına çok ihtiyacım var..hasta olan ruhumuza
canlarımıza şifa ver..ne olur Allah'ım..
Sana kimseyi şikayet etmiyorum,,Tam aksine kendi
yetersizliğimi ve acizliğimi sunuyorum..yanlış olan herşeyden affına sığınırım bu günahkar kulunu
bağışla..ağzımdan kötü bir söz çıkmasına izin
verme..hatam olduğunda telafisini nasip et..Herkes
dışımı biliyorken Sen en gizlimi biliyorsun..
Benim yaratılışımı güzel kıldığın gibi ahlakımı da
güzelleştir..Salih bir kul olarak canımı teslim al..kul hakkıyla huzuruna gelmeme izin verme..
Amiin

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...