9 Ekim 2013 Çarşamba

güzel işler :)

Güzel sanatların tüm dallarını seviyorum ,nakış ,dikiş ,örgü ,kurdele sanatı , resim ,takı , ahşap boyama vs vs vs uzar gider .Tamam biraz maymun iştahlıyım annem hep öyle der o diyorsa doğrudur :)) ama ne yapayım kimin elinde sanat görsem  imreniyorum yaa  özellikle yeteneği olan insanları. Bende onlar gibi harika işler yapmak istiyorum .O yüzden elimden geldiği kadar araştırıyor ve öğreniyorum ama yeterli olmuyor kursa gitmeli işi ehlinden öğrenmeli bunun içinde vaktim yok bende yarım yamalak bir fikirle kalıyorum sonra hevesim kaçıyor .
Nette çok faydalı eğitici ve öğretici siteler keşfettim.Özellikle geri dönüşüm çalışmalarını çok sevdim ,kendim de evde malzeme var ise yapıyorum .Bu yüzden hiç bir şey atmaz oldum mesela  havlu peçetenin rulosundan  öyle güzel çalışmalar var ki bende ruloyu çöpe atmaya kıyamıyorum .Bir de atamadıklarım arasında ayakkabı kutuları , pet şişe kapakları , dondurma çubukları , dondurma kapları vs gibi bir çok şey var .Bir şeyler yaparım diye bekletiyorum öyle .Hatta bir ara iki çuval havlu peçete ve tuvalet kağıdı rulosu biriktirmiştim ama taşınırken eski evin bodrumunda kalmış :) ama sakın yanlış anlamayın şu tv'de gördüğünüz çöp ev gibi değilim yani Allah korusun :))

neyse efendim bakın neler buldum bu güzellikleri görünce bana hak vereceksiniz eminim :)


























2 yorum:

  1. çok güzeller Suskunum ,bende aynı sen gibiyim, herşeye bir el atarım, sabrım izin verdiği ölçüde yapmaya çalışırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sevmeme rağmen tez bıkıyor elime bir iş almışsam o gün bitsin istiyorum ağır işleri sevmiyorum sabır istiyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...