7 Ekim 2013 Pazartesi

öylesine

Kış geldi gibi ama bu yalancı havalara kanmamak lazım, Ekim ayında olacak iş değil havaların bu kadar soğuması ,,,sevinsem mi bilmiyorum ...yok sevinmeyim daha erken yahu :))

derslerim başladı şükür artık son sınıfım ...son sınıfım ama galiba sırf bu yüzden dersleri anormal zorlaştırmışlar kitapları görünce başım döndü ,panik yaptım, valla bu yıl işim çok zor ...geçen yıllara nazaran nedense içimden çalışmak gelmiyor anı bekliyorum o anı :)

ha bu arada ben iyiyim ,yani iyi olmaya çalışıyorum hayat devam ediyor değil mi neden devam ediyorsa artık :)
 

4 yorum:

  1. Selamlar, hoşgeldin uzun bir ara verdin, hangi bölümde okuyorsun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum :)Türk dili ve edebiyat bölümü nasip olursa inş bu yıl bitecek yani öyle umuyorum :)

      Sil
  2. Çok güzel bir bölüm anlamalıydım bu güzel yazılardan:)
    En kısa zamanda meslekdaş oluruz inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir yazım yok aslında karalamaca bunlar hep :))

      inşallah canım benim bende senin gibi iyi bir öğretmen olurum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...