19 Ekim 2013 Cumartesi

öylesine

Koca bir tatil geçti ben vakit bulup şu dersin yüzüne bakamadım ,gerçi  vakit bulduğum zamanlarda ne zaman niyet etsem ne zaman otursam şu masaya bu sefer de çalışmak gelmiyor içimden , başka şeylerle meşgul oluyorum ,inatla ısrarla ders çalışmaktan kaçıyorum .




Geçen yıllar ağırlıklı olarak Osmanlı Türkçesi gördük ,zor bir ders olmasına rağmen sevgili hocamızın sayesinde dersimiz çok güzel geçti. Bu yıl ise tamamen Azerbaycan Türkçesi ve Kiril Alfabesi üzerinde çalışıyoruz.Özellikle Kiril alfabesi  o kadar zevkli bir ders ki metinleri okurken pek fazla zorlanmıyorum.

Şimdi tüm bahaneleri çöpe atıp dersimin başına geçeceğim ,geçmeliyim yok yok inanın yapacağım ,hem çayım çikolatam tamam :))..dizi  de izlemeyeceğim ,tv'ye de  bakmayacağım , uyuklamayacağım ,facede takılmayacağım ( kuyruklu yalan )..ama ama ama müziksiz olmaz ...şimdi kaç gündür kulaklığımda bu var


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...