19 Ekim 2013 Cumartesi

öylesine

Şunu da yazmadan dersin başına geçmeyim içim rahat etmez sonra :)) Garnier BB  kremini denediniz mi bilmiyorum ? mükemmel yaa ,,bebek gibi bir cilde sahip olmak istiyorum diyorsanız size tavsiyem bu ürün tek başına yetiyor :)
 Daha önce başka bir markanın BB ürününü denemiştim ,ondan da memnun kaldım ama bu ürün o kadar çok övüldü ki almadan edemedim :) fiyat olarak da çok uygun ...

Ürünün bir çok  iyi özelliği var, normalde kozmetik ürünler kullanmıyorum ama cildimde hafif güneş lekeleri oluşmaya başladı -çilleniyor gibiyim sanki :)) özellikle soğuk kış aylarında cildim çok kuru ve bakımsız bir görünüyor ,,karma bir cildim olduğun için kremlerin pek bir faydası olmuyor ...BB ürünü ile tanıştıktan sonra vazgeçemediğimi anladım ( hiç aklıma gelmezdi kozmetik bir ürünü bu kadar  seveceğimi ay birde övüyorum :) ..neyse güzel olmak bir yana bir kadın her zaman bakımlı olmalı demi ama :)


2 yorum:

  1. Selamlar , daha yakından tanımak için mimledim sizi, sorular sayfamda merakla bekliyorum cevaplarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum yapmıştım uçmuş sanırım :))) yeniden yazayım mim için teşekkür ederim gülçinin mimi sanırım o da aynen beni de mimlemiş sorular aynı kısa zamanda cevaplayacağım inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...