8 Ekim 2013 Salı

Öylesine

Mezun olunca ne yapmak istediğime hala karar veremedim. Formasyon için başvursam iki dönem daha okuyacağım sorun şu ki formasyon almak önemli değil ,asıl önemli nokta kpss ve alan sınavı .Bu yıl edebiyat mezunları dahil diğer tüm bölümler bu sınavda döküldüler .Çünkü 4 yılın birikimi soracaklar ,ne öğrendin bakayım ,ne biliyorsun hadi göster marifetini diyecek,  kısaca bu  alan sınavı .Ücretli öğretmenlik yapmak istesem  ,zaten yaş sınırı olmayınca benim için en alternatif yol gibi görünüyor .Bir kaç dershane ile görüştüm mezun olunca gelin  görüşelim diyorlar ama çevremdeki uyarıları dikkate alıp dershane işini düşünmüyorum.Çünkü az verip çok çalıştırıyorlar ,öğretmenlere zerre kadar değer yok.Rabbim biliyorsun öğretmen olmayı çok istiyorum ,hayırlısıyla bu mesleği yapmayı geç  bile olsa bana nasip et .(Amin )

Tüm bunları bir yana okumaya devam etmek istiyorum .Sınavsız ikinci ünv. için kaydımı inşallah mezun olunca yapacağım ama ne okusam  ki.İlahiyat gönlümdeki ikinci bölümdü sanırım bunu okuyacağım iki yıllık bölüm olmasına rağmen İst. ünv. lisans tamamlaya biliyorsun fotoğrafçılık var tabi birde dün biraz inceledim bölümü Bakalım zaman neyi gösterecek bana ...

3 yorum:

  1. Dershane işi ve ağır ,özel okul dershaneye göre daha iyi,
    Formasyon ,kpss, atanma bunlar da çok stresli süreçler , Allah yardımcın olsun,
    Hakkında en hayırlı olan çıksın karşına inş.,
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. amin canım benim inşallah :)
    özel okul da aklımda ,
    dershane ve etütler istemiyorum çok yorucu yapan arkadaşlarım var çok şikayetçi hallerinden
    formasyon içinde ales şartı getirdiler baharda gireceğim inşallah tek umudum ortalamamın şimdilik iyi olması bu sene de işim çok zor şimdiden sivilce bastı stresten :)
    bakalım hakkımızda hayırlısı

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...