19 Ekim 2013 Cumartesi

öylesine

Şu günlerde bir kaban almaya niyet ettim,  bu yıl sanırım çok soğuk geçecek gibi .Kabanım mı yok ?elbet var ama artık modası geçtiğini düşünüyorum ,özellikle eşyalardan hatta, insanlardan bile çabuk sıkılan biri olarak ki, Allah affetsin bu huyumu hiç sevmiyorum ,ama işte değişikliği seviyorum -bana iyi geliyor.Bazen aradan bir süre geçince o sıkıldıklarımıda özlüyorum oooff tam bir çatlağın tekiyim yani :)
Neyse işte güzel şeyler buldum her zaman beğendim siteden ama fiyatlar pek yüksek diktirsem mi ki  bilmiyorum ,yoksa düşmelerini mi beklesem ...




2 yorum:

  1. üçüncü kolları ve yakası deri olan çok şık gerçekten, diktirme de aynı havayı veremiyor,terzim vardiker diyorsan başka tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi güzel :)) terzim var da uzun süredir bir şey diktirmiyorum .bir de ben hazır giyime alışmışım ..ürünler fiyatları yüksek geldi indirim bekleyeceğim sanırım :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...