3 Kasım 2013 Pazar

öylesine



Ah nedir bu saçlarımdan çektiğim uzadıkça ,beni yoran  kıvır kıvır saçlarım ....kestirsem ayrı bir dert kestirmesem ki kestirmek istemiyorum çünkü seviyorum uzun saçı ya ama kış gelince uzun saça bakmak yeminle işkence ..çünkü sürekli saç gribi oluyorum ...saçında gribi mi olur demeyin oluyormuş bende yeni öğrendim....saç diplerim sürekli ağır benim sanki çengelli lastikle uzun süre at kuyruğu şeklinde kalmış gibi ki çocukken annem bu kabarık saçlarıma  çengelli iğneyle sıkıca bağlar akşam yatmadan çözerdi o zmaanlar sürekli bağlı kaldığı için ağrırdı ama şimdi evde hiç  bağlamıyorum  ... neyse sonra öğrendim ki yıkadıktan sonra mutlaka iyice kurutmak gerekiyormuş ...bende tabi fön makinesi ile kurutmayı sevmediğim için havluya sarar kendi kendine kurumasını beklerim işte bu hataaa ....artık mecburiyetten fön kullanıyorum çünkü gerçekten ağrıyor diplerim ...birde dökülüyor tabi  ..bunun için bitkisel şampuan deniyorum bakalım bir sonuç verecek mi ...yoksa bu gidişle yine kestireceğim :((

2 yorum:

  1. Aynı durumdayız canım,aslında görenler çok beğenir saçımın doğal kıvırcık yapısını ama ince telli saçlarım ve çok dökülüyor bu aralar, şekil vermek için hergün yıkıyorum, düzleştiricler derken yıpranıyor, uzatmayı çok istiyorum ama yıkamak ve bakımı zor, bende dertliyim bu konuda,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen yıl çok uzatmıştım ama kış geldi mi bakamıyorum ya ıslak ıslak yatınca da hasta oluyorum saç diplerim ağrıyor ..örtülü bir bayanım ama saçlarıma önem veririm ben her zaman bakımlı ve güzel olmalı bazen diyorum iyi ki açık değilim yoksa kafayı yerdim bu saçlardan :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...