11 Kasım 2013 Pazartesi

öylesine




Evet yaş yolun yarısına geldi ve ben hala bir kreme başlamadım. Şimdilik sadece evde kendim doğal bakım yapıyorum.Şükür yaşıma göstermediğim için şimdilik bu konuda pek bir sıkıntı çekmiyorum ama  önlem de almazsan ileride çok ah vah eder dururum.
Annem maşallah bu yaşa geldi tek bir kırışığı yok , yıllardır cildine bakar özenle.Ablamda annemden geri kalmaz tabi .Bir ben kime çekmişsem artık, hiç böyle şeylere önem vermiyorum..
Dün bir arkadaş uzun uzun bir üründe bahsetti ,ünlü bir sanatçının yıllardır bu ürünü kullandığı kadının ilerlemiş yaşına rağmen cildinin hala pürüzsüz ve berrak olduğunu söyledi durdu.Merak ettim araştırdım , ürün hakkında çok övgüler var fakat fiyat olarak çok pahalı üstelik mini minnacık bir şey.iki hafta bile dayanmaz.Ne yapsam bilmiyorum biraz daha mı beklesem ki :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...