29 Kasım 2013 Cuma

öylesine

Göçebe bir hayat yaşadığımdan evdeki eşyalarım çoğu ömürleri gelmeden eskimiş , kırılmış ve dökülmüş durumda. Hal böyle olunca yerleşik hayata geçene kadar benim eşya alasım gelmiyor. Buna rağmen bazı eşyalarımı da mecburen değiştirmek zorunda kaldım , sürekli kullandığım için onlarsız olmuyor . Dün eve gelirken yolumun üzerinde beyaz eşya mağazasına uğrayıp bir tane elektrik süpürgesi ve tost makinesi aldım. Fiyatları indirimli olmasına rağmen ben yinede pazarlık yapıp aldım şükür.
 işte aldıklarım :)

daha önce Arnica marka almıştım çok memnun kaldım özellikle bu süpürgeye bayıldımm ,küçük ama marifeti çok büyük , turbo fırçası sert zeminlerde çok etkili.İnşallah uzun yıllar benimle olur :)



 Tost Makinem :)




2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...