1 Kasım 2013 Cuma

Sabır Taşı / Bazı filmler ölmez



Sonra bir bakıyorsun hiç kimse yok , bir çiçek , bir kuş , bir ağaç ve çoğu zamandan varlığından tiksindiğimiz böcekler - bazılar uçuyor , havada anlamsızca süzülüyorlar ,bazen saatlerce oradalar. Orası neresi biliyor musun ? bende bilmiyorum , hiç merak etmedim. Ben sadece buradan gitmek istiyorum , başka bir hayata yeniden uyanmak ,güneşli bir öğle vakti .Penceremden ılık bahar rüzgarı okşasın yüzümü , okyanus renginde duvarlarım.Bütün balıklar yüzsün .Bir balina beni senden daha çok sever mi ? Bir ahtapot kollarıyla sarar mı bedenimi? Üşüdüğümü  hisseder mi ?
Hiçbir şey yok demiştim ,yıkık duvarlardan , kırık cam parçacıklarından , ruhsuz bir bakıştan başka. .Hiçbir şey yok , hiçbir şey aramada içeride .Sesimden başka ....

Harika bir film ,otuzlu yaşlarda güzel bir kadının savaşın ortasında yaşadığı dram , yatalak kocası ile monologları ve yasak aşkı.

susmak güzel....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...