27 Aralık 2013 Cuma

kalbim

Fotoğraf: Bu dünyada sadece paramın değil,
nazımında geçmesini istiyorum.. 

...İbrahim Tenekeci


HAYIRLI SABAHLAR..

beni al kollarına uyut kalbim.
uyut beni, yağmurlar dindiği zaman.
yağmurlar ki; maveranın kapısında dilendiğim bir selam,
hâsılı bir kelam, bir rahmet muştusu
nağme nağme ruhuma dökülen bir tesbihat
şu fani dünyada kimsesizliğime bir sığınak
bir havari.
sar beni kalbim, sımsıkı sar
bir sıcaklık ver içime,öp beni
kır içimdeki putları, toz duman et
hasretinden bir damla düşsün nefesime
nefesin ki füsunlu bir ahenk,bir hayat, ba'sü ba'del mevt ruhuma
sensizim kalbim, kimsesizim, abd-i acizim
mevsimler geçti bak, kök saldı kederim
soğuk rüzgarlar kırıyor bedenimi
ve bir de hasret türküleri
kalbim kalbim bu sana son seslenişim
bir dua , bir niyet , bir aşk ile
seni bekliyorum









"susmak güzel"



1 yorum:

  1. hislerime bu kadar yakın bir dilde 'kalp' buldum..hüznüne sağlık şaire hanım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...