23 Ocak 2014 Perşembe

almış olduğum organik gıdalar


Evet siparişlerim dün akşam geldi. Hayatımda ilk kez internetten gıda ürünü aldım; özellikle bu tür konularda hassas olan ben kılı kırk yarayarak araştırıp da vermiş olduğum bir karardı. Tesadüfen bir yemek sitesinden tanıdım kadını, sattığı ürünler müşterileri tarafından çok sevildiğini gördüm. Yorumları okuyunca sanki yiyeceklerin eşi benzeri yokmuş adeta bir şifa kaynağı gibi izlenim verdi. Aslında siparişi gönül rahatlığıyla vermemde en büyük pay da aynı şehirde yaşamış olmamızdı . Ürünleri bizzat gidip kendim alabilirdim ve nasıl yapıldığını doğal ortamında görme fırsatım da vardı. Satıcı bayanla uzun bir konuşmamız oldu , ürünlerini o kadar övdü ki beni çok kısa bir sürede almama ikna etti. Ben ki dokunmadan tatmadan hiçbir şey almayan bir insanım ama bu riski göze alıp tamam dedim.
İlk olarak turunç reçeli , harnup pekmezi, kaymak ve adaçayı istedim. Turunç reçelin yapım aşaması çok zahmetli olduğu için, ayrıca ürünleri üç ay önce verdiğimde turunçlar henüz olgunlaşmamıştı o yüzden uzunca bir süre yapımını beklemek zorunda kaldım.


gördüğünüz gibi akşam ürünler elime geçince ilk işim reçelin tadına bakmak oldu. İnanılmaz lezzetli. Bu reçelli ilk tanışıklığım; eskiden ikamet ettiğim semtte kapı komşuma Hatay'dan misafirleri gelmişti. Hataya özgü bir reçel olduğu için yanlarında  hediye olarak getirmişler. Bana da bir kap vermişti tatmam için. Çok beğenmiştim o gün bugündür turunç reçeli en sevdiğim reçel oldu. Yanında kaymakla ayrı bir lezzetli oluyor.



Kaymak bir başka güzel. Şimdiye kadar yemiş olduğum en lezzetlisi diyebilirim. Adaçayını yine köylerinden getirmiş mis gibi de kokuyor. Çocukluğumuzdan beri içerim ben bu çayı, babam çok sevdiği için evde sürekli bulundururdu.
Harnup pekmezi de özellikle çocuklar için istedim.Kızım da ve oğlum da demir eksikliği olduğu için bu pekmezin çok faydalı olduğunu bir çok kişiden duymuştum. Daha öncede kullanmıştım ama bu ürün  kadar tadı güzel değildi.
iyi ki almışım diyorum, üstelik tüm siparişlerim kapıma kadar getirdi bayan. Elleri dert görmesin yeni siparişlerimi en kısa zamanda vereceğim...


susmak güzel



2 yorum:

  1. Turunç reçelini iyi bilirim bende kardeşimin sümsük eşi hataylıydı bu arada alınmayın hataylılardan nefret ediyorum oda ayrı bir konu..turunç reçelini ilkkez hatayda yemiştim gerçektende acaip güzel bir tadı vardır keşke hataya özgü bir reçel olmasaydı..organik ürünler için bende internetten sipariş vermeye korkarım açıkçası senin sanırım araştırmaların güvene bağlanınca siparişini vermiş olduğunu anladım, güle güle ve afiyetle yiyin pınarım, öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. alemsin gülçinim sümsük eş :))))))))) gülmekten yazamıyorum ya ....ürünler o kadar güzel ki ikinci siparişimi verdim bile yakın zamanda elime ulaşacak inşallah ...satıcı kadını sevdim dürüstlüğü açık sözlü oluşu hoşuma gitti bu zamanda böyle satıcı bulmak zor iyi ki tanımışım kadını eğer sende istersen bana nereden ulaşacağını biliyorsun

    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...