28 Şubat 2014 Cuma

adı batasıca X film hakkında

Dünyanın en psikopat filmi nedir deseler sanırım artık biliyorum ki X filminden sonra hiçbir film benim gözümde korkunç derecede tiksindirici itici olamaz artık bundan sonra her filmi kaldırabilirim diye düşünüyorum. Kesinlikle filmin adını yazmayacağım ,  bir gıdım aklınız varsa merak edip sormayın. Peki o kadar kötü ise sen niye izledin diye düşünüyorsanız şu gerçek ki sonuna kadar izleyemedim zaten izlerken de sürekli şu sahneyi atlayım bunu atlayım derken yarım yamalak bir 30 dakikayı tamamladım. Film hakkında biraz nette araştırma yaptım nasıl bir yönetmen nasıl bir senarist böyle bir film çevirmek ister yani o oyunculara ne demeli şimdi buna sanat mı diyorlar içine edeyim böyle sanatın bu sanat olamaz ya buna sanat diyenin aklından da şüphe ederim zaten.
Yönetmen ve senaristin film daha gösterime girmeden kendi ülkelerinde üstelik avrupa gibi bir yer de linç edilerek öldürülmesi , filmi  sonuna kadar izleyenlerin psikolojileri bozulduğu , ayrıca X filmin bir Y adlı yazarın kitabından uyarlama olduğu kitabın filminden daha korkunç olduğunu ve bir hayli yüksek fiyata satıldığı, dünyanın bir çok yerinde yasaklı olduğunu, filmi izleyenlerin çoğunluğu ise kesinlikle tavsiye etmediğini belirteyim...
Umarım bir gün denk gelip izlemezsiniz umarım yani 


susmak güzel 
 



4 yorum:

  1. Filmler beni çok etkiler suskunum, saatlerce ve bazen günlerce etkisinden çıkamam, bunu izlersem kesinlikle psikolojim bozulacaktır,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni etkileyen filmler gerçek hayattan alınmış olanlar bir de korku filmleri ...bu film gerçek hayattan ama insan inanamıyor ya böyle korkunç bir olayın yaşandığına kesinlikle izlenmeyecek bir filmdi zaten.

      Sil
  2. filmin adını çok merak ettim lütfen bana söyle bariii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızım aklın seviyorsan merak etme bir de mideni düşün çok fazla b*k sahnesi var :)) ve nefret edeceğin yeni bir çok şeyler olacaktır bence :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...