9 Şubat 2014 Pazar

dönüşüm



Neye dönüştüğümü bilmiyorum, Gregor gibi bir sabah uyandığımda dev bir böceğe dönüşmüş olsaydım bilinmeyen bir şeye dönüşmekten daha iyi olabilir miydi ? ama herkesin neye dönüştüğümü bilmesi ve bundan tiksinmesi, korkması hiç de iyi olmazdı sanırım. İnsan niye özünde kalamıyor bir gün bir saat bir dakika hatta bir saniye bile neden ?...neden tılsımı kaybediyor gülüşler gece vakti, oysa gün ışığında bir kaos içindedir dünya , seçmek zordur , anlamak , hissetmek ve sevmek. Herkes birbirine benziyormuş gibi gelir, sesler ,yüzler , sözcükler...Şimdi geceyi de kaybediyorum yavaş yavaş...kendimi de ...


susmak güzel

4 yorum:

  1. Kendini gecede kaybettiysen gündüzde araman fayda etmez. Gecede kaybettiğini gecede ara. (H.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım yazdığımı anlamamışsın neyse zaten kimse anlamazdı...

      Sil
    2. Anlamadım zaten. Anlasam anlaşılır bir şeyler yazardım ben de. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...