12 Şubat 2014 Çarşamba

film : Aşk Limanı




Yine bir aşk filmi daha :) şu tatilim bitmeden her gün bir film izlemeye çalışıyorum ama hep türü aşk olacak değil ya tekrar Kore filmlerine döneceğim zaten komedi filmlerini özledim belki bugün komedi izlerim ama benim  hiç gülesim yok ya biraz daha bekleyim ben .:)

Bu filmi izledikten sonra pılını pırtını toplayıp rastgele çekip gidesi geliyor insanın, yol seni nereye götürürse kalbin nerede dur derse orada yaşayıp yeni bir hayata merhaba demek... ah nerede bende o cesaret hayalini bile kuramam...

filmin en ilginç yanı sonu oldu , kanser hastası bir kadının, ileride kocasının seveceği yeni kadına ölmeden önce yazmış olduğu mektup çok güzeldi ağladım salya sümük :( işin çok daha ilginç tarafı var bence siz izleyin en iyisi ...


susmak güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...