12 Şubat 2014 Çarşamba

film : Aşk Sarhoşu





hayatına yüzlerce insan girer hiç biri seni etkilemez ama bir gün biri çıkar sen sen olmaktan çıkarsın sadece o olursun....tek kelimeyle harika bir filmdi artık aşk filmi gördüğümüz zaman aman ben bunu izlemem demiyorum bilmiyorum belki de yavaş yavaş inanmaya başlıyorum belki de inandığım şeyi kuvvetlendirmeye, bir güce tutunmasını sağlamaya çalışıyorum içimde...ama sonra ışıklar kapanınca gördüğümün her şeyin bir hayalden ibaret olduğunu inanmaya başlıyorum ..mümkün mü ? bu mümkün mü , olabilir mi , yaşanabilir mi, katlanabilir mi , hep ama hep sevebilir mi, gider mi  biter mi ...hiç bilmiyorsun işte bilemezsin zaten.. bir film sonuçta  ....aman ben niye takarım  ki böyle şeyleri ...neyse ne güzeldi işte :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...