8 Şubat 2014 Cumartesi

film / Sen Uyurken


Şu günlerde aşk filmlerine sarmış durumdayım ki bilmem neden. Daha çok türü dram, gerilim ,tarihi, savaş filmleri tercihim ama izlenecek iyi bir film bulamadığımdan mı nedir biraz da aşk türüne bakalım dedim.Bir de eski film olunca hani ben bunu niye daha önce izlemedim diyorum tv'de görmedim hiç konusu da güzel olunca dikkatimi çekti.
 Gerçi bu filmi izlemeden önce bir kaç gün önce başka bir film  daha izledim ama ismi nedense aklıma gelmiyor evet ya pardon Virginia Woolf'un kaleminden çıkmış  sinemaya uyarlanmış Orlando isimli garip tuhaf bir filmdi. Yarıda bırakmak zorunda kaldım çünkü zihnimi fazlaca yordu, film uzayıp gidiyor ben bir türlü yetişemiyorum sürekli bir önceki sahneyi düşünüyorum. Kitabını alıp okumak daha iyidir diye düşündüm nedense .


Neyse nerede kaldım :)
Sen Uyurken 

1995 Amerika yapımı olan "Sen Uyurken" filmin başrollerinde Sandra Bullock ,Bill Pullman , Peter Gallagher paylaşıyor. Bir gün gizliden gizliye aşık olduğu  adamı ölümden kurtaran Lucy , hayatı artık eskisi gibi olmayacaktır.

Böyle yazınca bir an kendimi düşündüm.Şu son bir aydır yaşadıklarım, kararlarım benim de hayatımı eski haline getirmeyecek. Gerçi eski halimden çok şikayet etsem de yine de bu değişikliği sevmedim yani istemediğim bir durum içine girdim  istedim mi onu bile bilmiyorum ya istemişsen o zaman bu ben değilim Kendimi biliyorum bir çok kez görmüştüm kendimi....kendim hiçbir zaman bunlara izin vermez.Peki tüm bunları yapan kim , kim beni esir aldı  ?hangi duygu, hangi söz, hangi el, hangi bakış, hangi dünya ....
Şimdi bu kader  mi ? yoo tercihlerimiz sadece....
 Lucy aslında Peter'i severken yani sevdiğini sanarken, kardeşine aşık oluyor yani hayat cidden çok sürprizlerle dolu ...




susmak güzel 








2 yorum:

  1. Virginia Woolf zaten okuması bile zor olan , akıl yoran muhteşem bir yazar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım zaten "Orlando" filmi de ne kadara ağır olduğunu gösteriyor yalnız "sen uyurken " filmi ona ait değil biraz karışık yazı oldu ya :)) izlemelisin ikisini de

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...