10 Şubat 2014 Pazartesi

Herkes buraya baksın :) balık burcunun özellikleriyle ben...



Aslında bu yazıya nasıl başlasam diye düşünürken imdadıma bu sevimli gifler yetişti. Balık burcu kadınını ya da kendimi yazarken giflerin ve resimlerin bana ilham vereceğini düşünüyorum. Çünkü uzun yazı yazmayı sevmiyorum bir yerden kestirip atma istediği içimde öyle bir depreşiyor ki sormayın gitsin :)..Peki bu gifteki gibi temizlik yapmasını sever mi balık burcu kadını ? kocaman bir "EVET" ...pis ve dağınık ortamda yaşayamadıklarını gibi bu durumu dile getirmekten de çekinmezler. Ayrıca temizlik yaparken hiç yanlarına yaklaşmayın hatta mümkünse o gün evde olmayın. Banyoyu temizlemeye başlamışsa hemen kaçın :)) Şu sözleri sık duyarsınız " neden bu evi temiz tutmuyorsunuz babanızın hizmetçisi mi var !!!!  




Balık burcu bir kadın şımartılmayı pohpohlanmayı pek sever ama aşırı ilgi bir süre sonra bunaltabilir ve hatta öfkelendirebilir.Değişkendirler bir saatleri bir saate uymazken benim ise bir dakikam bir dakikama uymuyor :) O yüzden kararlarına pek sadık değiller. Az önce "hayır" cevabı duyduğunuz balık burcu kadınından bir süre "evet" dediğine şahit olursunuz. yani evet hayır yarışmasını kesinlikle kaybeder :))


Rahatlarına aşırı derecede düşkündür balık burcu kadını, tembel ve üşengeç olabilirler bazıları mesela ben gibi :)




Uyku delisi desem balık burcu kadını için hiç de abartmış olmam sanırım . Uyku için bir çok şeyi feda edebilirler.Mesela sabah çok önemli bir yere gitmeniz gerekiyor, mesela bir buluşmaya diyelim bunlarının hepsini bir tarafa atıp uyumayı tercih edebilirler o yüzden sabah erkenden balık burcu kadını ile sözleşmeyin derim ben :) Ayrıca şu da var her yerde rahatlıkla uyuyabilirler yeter ki uykusunu bölmeyin . Uyku bölme dedim de en nefret ettikleri ve en öfkelendikleri durumlardan biri. Uykusunu alamamış bir balık burcu kadını uyandırmak !!!!!!....... aman deyim  yani  neden uyandırıyorsunuz ki belki güzel bir rüya görüyordur belki tam da o kadından kurtulmaya çalışıyordur ya da sevdiği adamın tam o sırada "seni seviyorum" dediğini duyacaktır ya da ne bileyim beyaz atlı prens gelip tam da "al yanaklarından" öpecektir o sırada..... yani olamaz mı uyandırmayın şu balık burcunu kadınını  uykusundan ...beni yani :)))))


Sanatın tüm dalları ilgisini çeker  hatta tam bir sanat aşığı diyebilirim ve herhangi bir sanat dalını mutlaka kendilerine hobi edinirler bazıları bu işi meslek olarak yapabilirler tabi . 



Şu masumiyete şu tatlılığa bakar mısınız ?İşte bir balık burcu kadınının anında kalbini fethedecek şeylerden biri;  Masumluk ,doğallık , sevimlilik ve içtenlik....Ama onlara en çok dürüstlük ve sadık bir kalp etki eder. Hiçbir şeyi olmasa bile sırf dürüst ve sadık olduğu için onu delice sevebilir, uğruna her şeyden vazgeçebilir yeter ki başını yaslayacak o omuzda bu özellikler olsun. Yalan ve aptal yerine konmak kalplerini anında soğutacak iki  baş özellik . Bir balık burcu kadının kalbi soğudu mu ateş tanrısı da olsanız o buzu eritemezsiniz. Boşuna uğraşmayın yani :)



Tam bir doğa aşığıdır balık burcu kadını . Kuş , ağaç , çiçek , böcek her şey onu mest edebilir pardon böcek mi dedim yani bir böcek nasıl mest edebilir ki daha çok korkutur ama ben korkmam yani söyleyim ürperirim sadece :)) yoksa bir karıncanın sırtında taşıdığı yükü, uzun bir yolculuktan sonra yuvasına götürürken şahit olmuş ve bunu yaparken of aman belim ,ayağım, sırtım dememiş ise gerçekten mest olursunuz :) Doğada sürüp giden o inanılmaz ahenk ,denge ve bu karşı konulmaz mükemmel manzaralar  sizi düşlerinizde uzun bir yolculuğa çıkartabilir ve bu yolculukta hiç beklemediğiniz kadar rahat ve huzurlu olduğunu hissedersiniz. Özellikle çocukken yaz tatillerini böyle huzurlu ortamlarda geçirmiş iseniz büyüdükçe kaçmak istediğiniz tek yer olduğunu anlarsınız. Babaannenizin sabahları ise erkenden kalkıp odun ateşinde pişirdiği köy ekmeğine derin bir özlem duyarsınız. Off  vallahi çok özledim ya beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar yıkasınlar türküsü çalışıyor şimdi zihnimde bak yine gözlerim doldu :(



Aşırı derecede duygusaldır balık burcu kadını hatta bazen neden bu kadar duygusal olduğuna anlam veremiyorum , ota boka her şeye ağlar.Acaba su grubunda olduğu için mi sanki dünyanın tüm okyanusu yutmuş onu boşaltacak yer arıyor ...Her şeyden çabuk etkilendiği için olabilir belki de...Ah bu konuda uzun uzun yazmak istiyorum ama yazmaya ömür yetmez gibi ...Üzmeyin , kırmayın bu kadınları  işte yaaa :( 



Delidir ne yapsa yeridir derler ya bir balık burcu kadının için söylenmiş sanki ama "O" bilinçli bir delidir peki bilinçli bir deli nasıl oluyor onu da ben yazayım gidin araştırın :) dengesiz tavırları ,pot kırmaları, sakarlıkları , dikkatsizlikleri , unutkanlıkları  ile ünlü olmaları onları daha çok sevimli yapan şeyler desem sakın bana kızmayın olur mu :)  gerçekten samimi olduklarını bildiğiniz tüm balık burcu kadınları asla ve asla bilerek ve isteyerek kimseyi kırmak kimseye zarar vermezler. Dünyanın en güvenilir burcu bana göre hangi kendi burcum için demiyorum  vallahi öyle ...


Şık , zarif ve güzeldirler balık burcu kadını. Zevk  ve stil sahibidir .Detaycı ve seçicidir. Her şeyin mükemmel olmasını isterler. Onları bazı konularda memnun etmek zordur. Mesela evini yeniden döşemek isteyen bir balık burcu kadını renkleri , objeleri , uyumu bir araya getirmekte uzun bir süre kararsız kalabilirler, bir giyim mağazasında uzun bir süre  ne almak istediklerine karar veremedikleri gibi. İlgisini çeken her şeye sahip olmak isterler ve her şeyi denemek isterler. Doyumsuzdurlar. 


severler çok ama çok severler manyak derecesine severler ve asla unutmazlar


5N1K :)

Meraklıdırlar ki bu özelliği sırf kendim için yazıyorum. Belki çoğu balık burcu kadında yoktur ama şu var ki meraklı olmayan kadın mı var diye düşünmeden edemiyorum. Kim ,nerede ,kiminle, ne yapmış ,neden ,niçin peki ne olmuş, kim ölmüş ,kim kalmış, kime dum dum :) artık zıkkımın kökü dersiniz o derece yani bendeki merak :)


Çaykoliktir balık burcu kadını . Şu resimde tam benlik. Daha büyüğü yok muydu bu çok küçük bacım bana yetmez  :) ama sarılıyor ya kupaya aynı ben :D


Şu prensesin kesinlikle kollarını yanaklarını ıssırmak ve delice öpmek  istiyordur balık burcu kadını :) 


iyi bir dinleyici ve vazgeçilmez bir dosttur. Hiç çekinmeden her şeyinizi anlatabilirsiniz sırlarınız güvencededir yani. Ama ki dostuluğu kaybettiğiniz bir balık burcu kadını bir zaman sonra delice özlersiniz .Çünkü onlar her şeye rağmen ihanet etmezler ve dostların arkasından konuşmazlar, suskundurlar sessiz kalmayı tercih ederler. Sonsuz bir affedici gücüne sahiptir, asla kin beslemezler yani beceremezler bile düşmanlık yapmayı ...ya işte iyilik meleği ya daha en deyim ki ben anlayın :))

kısaca efendim bütün iyi ve güzel vasıflar balık burcu kadınında var...


"susmak güzel "















4 yorum:

  1. bende bir balık burcu olarak bunların çoğuna katılıyorum ^ ^

    YanıtlaSil
  2. esim balik burcu, cok uyusuk cok pasakli arkasindan topluyorum erkek olarak. ahim sahim bi burc degil yani ovmeyin o kadarda.

    YanıtlaSil
  3. esim balik burcu, cok uyusuk cok pasakli arkasindan topluyorum erkek olarak. ahim sahim bi burc degil yani ovmeyin o kadarda.

    YanıtlaSil
  4. Nimet koçak2 Nisan 2017 16:27

    Bunların hepsi bende de var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...