27 Mart 2014 Perşembe

bıktık artık siyasetten

Seçimlere üç gün kaldı herkes gibi ben de heyecanlıyım, haber izlemekten , köşe yazılarını takip etmekten, arkası gelmeyen kaset, tape,montajlar ve sokakta gün boyu eksik olmayan seçim müzikleri dinlemekten hiçbir şeye odaklanamaz oldum.Derslerimi ev işlerimi yapmam gereken bir çok şeyi aksatıp duruyorum. Bir de şu dakika  başı son dakika haberleri yok mu, bizi yerimize mıhlıyor adeta.
Güzelim ülkem ne badireler atlattı elbet bununda sonu gelecek ve insanlar hayatlarına  yine eskisi gibi kaldığı yerden devam edecekler. Sizce öyle mi ? bence değil eminim siz de buna inanmıyorsunuz.
Çok şey değişti, çok pis sular aktı ...
Her şeyi irdelemeye sorgulamaya başladık çünkü hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını biliyoruz ve apaçık görüyoruz.Yıllarca siyasetçiler tarafından aptal yerine konmanın verdiği öfke bizi çok farklı bir yere getirdi.Artık sömürülmek, figüran olmak istemiyoruz, sürekli bir şeylerin içine çekilmekten ve istemediğimiz rollere bürünmekten yorulduk. Aldatılmaktan,aldanmaktan yorulduk.
Normalde oy kullanmayı sevmeyen ben ilk kez bu kadar istekliyim ilk kez bu kadar bilincindeyim ve bunun için Allah'a şükrediyorum. Ben aslında siyaseti de sevmem çünkü bir kere kendini kaptırdın mı çıkamıyorum ve benim bünyeye çok zarar veriyor. Başım ağrıyor sürekli aksi ve çekilmez biri oluyorum.Bu kadın siyasetçiler nasıl dayanıyor aklım almıyor. Sanırım ortama uyuyorlar başka çaresi mi var  :))
Neyse Ülkemiz için hayırlısı ne ise o olsun sonuçta  kim gelirse gelsin makam gider hizmet baki kalır ve hizmete gönül vermiş halkını düşünen insanların seçilmesini umuyorum...

susmak güzel

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...