29 Mart 2014 Cumartesi

elini vicdanına koy ve düşün

Dün akşam Ankara'da chpli bir grup, miting sonrası otobüsteki başörtülü kadınları taciz görüntüleri sosyal medyada haber sitelerinde büyük yankı buldu. Ben artık bu tip saldırıları görünce zerre kadar şaşırmıyorum çünkü biliyoruz ki her şey aslına rücu eder. Ne yaparlarsa yapsınlar tarihte her zaman kara bir leke olarak anılacak olan bu bozuk zihniyete , sağ duyumuzu ve müspet yanımızı koruyarak gereken cevabı yarın sandıkta vereceğiz. Ki bu artık 
Ak'la Kara'nın mücadelesi...
Şöyle dönüp baktığımda görüyorum ki ak'a karşı olanların kini,nefreti,korkusu,antipatisi vs. ona yönelik değil.Asıl hedef İslam...
Çünkü İslam;namaz kıl,oruç tut,zenginsen paylaş,zinadan içkiden uzak dur diyor ve bütün lezzetleri alt üst eden ölüm gerçeğinin her an ensende olduğu hatırlatıyor..Ama bütün bu sorumluluklardan kaçmak,gerçekleri kulak ardı etmek ve yok saymakla tatmin ediyor kendini insanoğlu..Sorumluluk almak yerine karşısında durmak daha çok işine geliyor ...ha bana gelince dört dörtlük müyüm? haşa ....asla değilim...ama sorumluluklarımı bilen,yerine getirmediğim de sonuçlarının ne olacağını görebilen kendi halimde aciz bir kulum...Ama bu benim olanların artık Hilal ve Haç'ın savaşı olduğu gerçeğini görmeme engel değil...EVEEEET BU ARTIK AK VE KARADAN ÇIKMIŞ HİLAL VE HAÇ'IN MÜCADELESİ OLMUŞTUR...(Gevşemeyin Üzülmeyin Eğer Hakikaten İnanıyorsanız Muhakkak Üstün Olan Sizlersiniz.)


susmak güzel 

1 yorum:

  1. Öldürülen gençler için ne düşünüyorsun??? çok merak ediyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...