26 Mart 2014 Çarşamba

öylesine



Saçma sapan hayatımda anlamı olan tek şeyin yine şu saçma sapan izlediğim dizilermiş gibi geliyor. Her şeyi unutmamı sağlıyor kısa bir an bile olsa.... bunun ne kadar iyi olduğunu kimse bilemez. Hakikatle yüz yüze gelemeyecek kadar korkağım, kendimi savunacak, kendimi haklı gösterecek hiçbir nedenim yok, razı olacağım ve bunu istemiyorum asla razı olmak istemiyorum.
"American Horror Story" izlediğim en iyi dizilerden biri diyebilirim. Üç sezonluk diziyi yoğun derslerim arasında mola niyetine bitirdim. Şimdilerde 4. sezon başlamış diye okudum ama hemen izlemeyi düşünmüyorum bölümler yığılsın da ben de şu lanet sınavlarıma odaklanayım. Malum son dönemim ve inanılmaz derecede zorlanıyorum. Bu hasta halimle hiç çekilmiyor zaten. Tabi bunlar sadece madalyonun diğer yüzü....öteki yüzü şu diziden bile korkutucu



susmak güzel

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...