23 Haziran 2014 Pazartesi

alışveriş :)


Alışveriş yapmayı çok seviyorum itiraf etmek gerekirse beni mutlu eden tek şey bu sanırım, terapi gibi bir şey yani. Çoğu kadın için böyledir ama bazıları  da zevk konusunda çağ atlayamadıkları için alır da giymesini bilmez, belki de ruküş olmak onlar için pek de önemli değildir.Bilemiyorum artık :) Bu arada iyi giyinmek için tonlarca para vermek de saçmalık, benim gibi sık sık alışveriş yapanlar kaliteli bir ürünü ucuza bulabilecek yerleri çok iyi bilirler :)) Severek takip  ettiğim bir sitede muhafazakar kesim için çok güzel kombinler buldum  dışarıda bu ürünleri ayrı ayrı alarak ya da diktirerek kombini tamamlayabilirsiniz? Gerçi hoş ben öyle yapmıyorum, kafama göre  takılıyorum yine :) 




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...