23 Haziran 2014 Pazartesi

film tavsiyesi

Birkaç gece önce Tv'de bir film izledim. Normalde Tv'de film izlemeye pek sevmiyorum nedeni de filmi  ileri geri sarıp ya da durduramadığım için :)) nette bir film izlerken sevmediğim ya da sıkıcı gelen kısımları atlıyorum hani böyle çok iyi oluyor zamanımda ölmüyor. Bunu yapmaya o kadar çok alışmışım gibi Tv'de filmi izlerken kumandadan ileri geri tuşu basıp durdum, tuvaletim gelince filmi durdurmaya çalıştım falan :)) vayyy deliiii ne yapıyorsun sen dedim kendime git aynı filmi nette bul izle ne uğraşıyorsun böyle. Eh buna da üşendiğim için filmi sonuna kadar izledim. Neyse filme geçelim.
Savaş filmlerini çok seviyorum özellikle yaşanmış hayat hikayeleri beni çok etkiliyor.Genellikle çoğu savaş filmi Yahudi soykırımı üzerine kurgulanmış( sanki dünyada bir tek onlar eziyet görmüş gibi ). Bu tür filmleri yeterince izlediğim için konusu farklı olsun istiyorum.
"Özgürlük Yolu"  tam istediğim türde bir filmdi. Eğer Survioar yarışmasını  ve bir zamanlar Discovery kanalda Survival adlı programı severek izlemişseniz bu film tam size göre. Spoileri klavyenin ağzından kaçırmamak için burada noktalamak istiyorum :)) kısaca; izlenesi bir şey yani anlayın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...