26 Temmuz 2014 Cumartesi

iyi veya kötü bir son yoktur/ hatta son diye bir şey yoktur / yeniden başlamak vardır...

Hayatın tadı tuzu kaçmış, artık hiçbir şey gri değil her şey ya siyah ya beyaz, hatta kimse maske takmaya bile gerek duymuyor, işte ben buyum bu benim gerçek yüzüm ya da ben öyle görüyorum...sanki bütün perdeler inmiş...her şeyi görebiliyorum...haşa elbet Tanrı değilim....bir melek değilim...bir şeytan da...ben sadece bir insanım...
bu yazıyı yazmadan az önce bulaşık yıkıyordum, çocuklar çoktan uykuya dalmıştı, hıçkırıklar yine boğazımda düğüm düğüm... hem bulaşık yıkıyor hem ağlıyordum, neye niçin işte onu sadece ben biliyorum bir de Allah...kafamın içinde hep ölüm var gözlerim sürekli onu arıyor aklım kalbim şu an da her şey ölüme sesleniyor, eğer buradaysan yakınımdaysan ve beni duyuyorsan lütfen uzak durma çünkü bunu tek başına yapamam...
asla kimseden bağışlanmayı dilemiyorum ne yaptım ki ben ihanet etmişsem ne olmuş yalan söylediysem ya da yeterince iyi olamadığım için...kim mükemmel ki şu bir gerçek ki doğru bir insan olmanın kıyısından bile geçemeyeceğiz, kimse geçemez, hiç kimse bu kadar iyi değil...
ama bunlar beni avutmuyor, herkes böyle ne de olsa, senin bir suçun yok diyemiyorum kendime, dünyanın çoktan çivisi çıkmış boşver takma da diyemiyorum, bir süre belki  uyuşturuyorum  beynimi, Allahım düşünememek ne kadar güzel, bir ölü gibi hiçbir şey hissetmemek......... ama sonrası, sonra, sonra bu daha ne kadar devam edebilirim bilmiyorum...kendime daha ne kadar katlanacağım...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...