18 Ağustos 2014 Pazartesi

öylesine




oy oy nasıl güzelsin sen ya :)) uzun zamandır güney kore filmleri ve dizileri izliyorum ama bir türlü isimleri aklımda tutamıyorum, çevremde herkes koyu asya fanatikleri, isimlerini şarkılarını hatta dillerini bile öğrenen tanıdıklarım var ben balık hafızalı kırk yıl düşünsem aklıma gelmez :)) ama ama ama "song seung heon" adını ısrarla inatla ezberledim, çünkü bu oyuncuyu çok seviyorum, hüzün bir erkeğe  bu kadar güzel mi yakışır o ağladı mı ben de ağlıyorum güldü mü ben de gülüyorum, aşık oldum yahu buna ben :) <3
bu sıcakta her gün okula gidip geliyorum eve gelir gelmez ilk işim song seung heon oynadığı diziyi açmak, ilk olarak my princess bitirdim çok eğlenceli bir diziydi ondan sonra when a man loves izledim bu da yeni bitti nasıl olduğunu yazmama gerek yok song seung heon oynadığı tüm dizi ve filmler çirkin olsa güzeldir benim için eğlencelidir hüzünlüdür yeter ki o oynasın onu göreyim :))
şimdi time slip dr. jin izliyorum ilk bölüm pek sarmadı ama sırf song seung heon için izlenmeye değer :)




çok tatlı ya muahhhh :) <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...