30 Eylül 2014 Salı

F'nin anısına



Geçtiğimiz Ramazan ayı, kızımın sınıf arkadaşının annesi genç yaşta vefat etmiş.  Maalesef kadının öldüğünü bugün okulda yapılan veli toplantısında haberim oldu. Duyduğumda çok şaşırdım ve çok üzüldüm. Ona yakın olan bir başka veliyi köşeye çekip "nasıl oldu," diye sordum. "Kendisi zaten hastaydı,"dedi. Uzun süredir tedavi görüyormuş. "Çocuklara  ne oldu?" diye sordum. "Aile darmadağan oldu, kızı teyzesine verdiler o bakıyor artık, diğer iki çocuk büyük olduğu için babalarıyla kalıyor" dedi. Yuvayı dişi kuş yapar diye boşuna dememişler. Ailede annenin yeri bambaşka. Ne kadar uğraşsan da o yeri asla dolduracak kimse yok... Güzel Allah'ım kimseyi, özellikle küçük çocukları annesiz bırakmasın.
 F ile samimi değildim ama ne zaman karşılaşsak mutlaka ayak üstü hoş bir sohbetimiz olurdu. Hatta bazen latife yapardım ona, bundan zevk alır kahkaha ile gülerdi. Çok sıcakkanlı ve güleç bir insandı. Ölüm işte ne zaman geleceği asla belli olmuyor. Rabbim rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Amin

susmak güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...