30 Eylül 2014 Salı

gece gece:)))))




Az önce arkadaşım telefonuma mesaj atmış "Pınarrrr,  dişim çok kötü ölüyorum ne yapayım,"diye


Ben; "ağrı kesici iç"

E: "Çoktan içtim"

Ben:" hımm, tuzlu suyla gargara yap"

E: "Yaptım"

Ben: "pamuğa az bir şey kolonya damlat ağrıyan yere bastır"

E: " denedim"

Ben : "aspirini ağrıyan yere koy"

E: "Onu da denedim"

Ben: " Git çektir" :))

E: "Bu saatte nereye gideyim, çokkk kötüyüm ne yapayım"

Ben: "Öff  yahu ne yapayım,  aklıma bir şey gelmiyor git rakı iç :)))))

E:  "Neeeeeeee " :)))))

Ben : yok bir şey :D

E: "Ya ölüyorummmmmm"

Ben : "Gel o zaman ben çekeyim sen de kurtul ben de " :))

E: "Buldummmm "

Ben : "Ne buldun?"

E: "Sarımsak"

Ben :" İyi bari o da işe yaramazsa git camdan at kendini :)))))

E: "seviyorum seni gıcıkkk "

Ben :" ben de " :)









susmak güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...