25 Eylül 2014 Perşembe

her şey yolunda ( !)

İki gün önce İstanbul Boğazın da yaşanan eşcinsel evliliğe birçoğumuz medyadan tanık olmuştur. Bildiğim kadarıyla Türkiye bu durum ilk kez yaşanıyor; tabi bu evlilik ülkemizde yasal değil. Ne diyelim bir yastıkta kocasınlar. Bu durumdan onlar kadar da ben da rahatsız olmadım. Kişisel tercihlerini saklamayıp bunu Müslüman bir ülke de uluorta duyurmaları üstüne bir de davullu zurnalı düğün yapmaları bence cesaret işi. Valla helal olsun...  İşin ironi yanı da geleneklerimizi de unutmayıp gelinin beline kuşak bağlanması oldu. Bununla da kalmayıp 22 yaşındaki Arap kökenli E ile 28 yaşındaki Kürt kökenli E ülkede yasal olursa evlat edinmek istediklerini belirttiler, kendileriyle yapılan bir röportaj da. Buraya kadar bir sorun yok. Niye olsun ki! İki gündür bu haber ile ilgili bizim çok sesli, çok çağdaş, çok insancıl, çok ama çok hoşgörülü aydınlarımız!  tek bir köşe yazısı bile yazmadı. Üniversitelerde ise  bilimle, akademik çalışmalarla  ülkemizin gelişmesine  katkı sağlayan ( !) sevgili çok değerli hocalarımız da tek bir fikir belirtmediler.  Aman yormasınlar kendilerini dikkatleri dağılmasın, onlar bizim her şeyimiz. Eh ne bekliyordum ki tabi bu istedikleri Türkiye’nin normalleşme sürecinin bir parçası (! ) Her şey yolunda…
Gel gelelim bir de şu habere. Birkaç gün önce Bülent Arınç’ın ortaöğretimde başörtü serbest olduğunu duyurması gündeme bomba gibi düştü. Gazeteciler, yazarlar, sanatçılar, şu bilimle uğraşmaktan kafalarını kaldırmayan sevgili hocalarımız! Alt kattaki komşum Y, hayal edip istedikleri ülke imajına leke düşmüş olacak ki bu haber yüzünden canları bayağı sıkılmış durumda. Şu an büyük bir panik içerinde sağa sola çatıyorlar. Eee haklılar beyler, bayanlar, Müslüman  bir ülkede böyle bir bağnazlık olabilir mi ( !) Başörtüsü bilime, ekonomiye, sağlığa,  teknolojiye engel değil mi ( !) Daha çok soyunup daha çok sapıtıp çağdaş modern ama en geri kalmış bir ülke olmak varken nedir yani başörtü?

Lütfen rica ediyorum hatta yalvarıyorum bizim çok ama çok değerli çok insancıl çok modern çok çağdaş  çok hoşgörülü çok ama çok ne yazacaktım  bak işte  üzüntüden hatırlayamadım ! işte çok sevgili aydınlarımızı üzmeyelim !!!!



susmak güzel 

3 yorum:

  1. http://asi79.blogspot.com.tr/2012/12/gece-notu-arya.html

    YanıtlaSil
  2. Yazıya çok güzel girmişsin de sonrasında bir gariplik var. eşcinselliğe ses çıkarmayanlar başörtüsüne laf ediyorlar gibi bir tepki algıladım...Ben de senin gibi bir tepki geliştirsem mesela Pek değerli pek insancıl hükümet ve yandaş aydınları eşcinsel hakları konusunda da bir şey yapacak mı acaba? Mesela kadın ya da erkek yazan kimlik haneleri değişecek mi?
    Evlenemiyorlar ama evlat edinebiliyorlar bunu biliyor muydun :)
    Ünlü filozof ne demiş?"Hak diye bir şey yoktur güç vardır"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özetle şunu demek istedim canım :) insan eşcinsel mi olur kıçını başını açar mı ya da tepeden tırnağa kapatır mı bu kimseyi ilgilendirmemeli sonuçta hesabını herkes Allah'a verecek :)


      bu arada bu ülkede hiçbir şey öyle pat diye olmuyor yavaş yavaş sindire sindire bilirsin :) belki bir gün o haklar da olur kim bilir ....

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...