8 Eylül 2014 Pazartesi

"Keşke"



Bir tiyatro değildir ama her evin açılıp kapanan perdeleri vardır. Bir oyun değildir, ama sevinçler, kırgınlıklar, çoşkular, üzüntüler, kızgınlıklar yaşanır. Bir meydan değildir, ama atlar dolaşır cam önlerinde. Bir karnaval değildir, ama yüzler silinip boyanır. Bir arena değildir, ama kaplanlar kafesten boşanır. Bir hastane değildir ,ama dereceler çatlar, kırılır...
"Keşke kırmasaydım" sözü ancak son gece sandıktan çıkarılır.
 "Keşke yapmasaydım!" ancak o gece hatırlanır.
 "Keşke verseydim istediğini!
 "Keşke anlasaydım ne dediğini!"
 "Keşke uysaydım emirlerine"
 "Keşke ödeseydim onun yerine"
 "Keşke uğrasaydım hastalandığında!"
"Keşke yeniden gelseydim dünyaya!"
"keşke" gecikmiş bir kelimedir
"Keşke" herkesin son gecesine koşmuş"keşke" nefes nefesedir.........

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...