2 Eylül 2014 Salı

öylesine



Küçük kızım sanırım beni kıskanıyor, geçici bir süreç olduğunu düşünerek pek fazla üzerinde durmuyorum  ama bazen bıktırıcı bir noktaya geliyor o zaman ne yapacağımı bilemiyorum. Dün akşam kızgın bir ifadeyle bana bakarak "niye benim saçlarım uzamıyor , senin saçların çok uzun saçlarımızı değişelim" demez mi. Geçen ilkbahar okulda bitlendiği için uzun saçlarını kestirmek zorunda kalmıştım, bunun için çok ağladı kendisini ikna etmem çok zor oldu ama bitler bir türlü defolup gitmedi. Tabi çok kısa kestirmedim, kulağın altına gelecek hizada yani küt kesim. İlaçlı şampuan ve kesimden sonra bit kalmadı. Üstelik kısa saç modeli kendisine çok yakışıyor, okulda arkadaşları böyle çok tatlı olmuşsun demişlerdi ,böylelikle öfkesi kısa sürede geçmişti..Şimdi saçları boyun hizasına geldi ,geç uzuyor farkındayım ama ben okul açılacağı için yeniden kestirmeyi düşünüyorum, bu yıl çok yoğun olacağım için saçları ile uğraşmak istemiyorum özelliklerle bitlerle.Nasıl ikna edeceğimi bilmiyorum, büyüdükçe daha da inatlaşıyor ve huysuzlaşıyor. Kız çocuğu mu yoksa erkek çocuğu annesi olmak mı daha zor bilmiyorum ben hepsinde de zorlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...