11 Eylül 2014 Perşembe

öylesine

Yaş 35 yolun yarısı desem de kimse inanmıyor. " Şaka yapıyorsun değil mi ?" diye başlayan bir şok dalgası ," Ay inanmıyorum yaaaa " sondaki "a" ile göğe ulaşıyor :). Bu sabah aynaya baktığımda,artık o kadar genç görünmediğimi fark ettim. "Ah ! Yaşlanıyorsun Pınar Hanım ama aklın hala beş karış havada". Geçen hafta oğlumu liseye yazdırdım. Okulda kayıt yapan görevli "Kardeşiniz mi? "diye sordu. "Hayır", dedim oğlum. Adamın işi başından aşkın olmasına rağmen kafasın kaldırıp "Çok gençsiniz", dedi. Kayıt işlemi bittikten sonra, oğlum ; "anne sen okula gelme, herkes seni ablam sanıyor ". Haydaaa ! ne güzel işte öyle sansınlar ne var bunda bozulacak. Kızgın bir ifade ile yüzüme bakıp ;"Bir de beni her yerde öpme, sarılma, elimi tutma Çocuk muyum ben", diye bir azar yedim. "Ben senin annenin akıllım , hem ben seni öpmeden duramam". Ben böyle deyince benimki yanımda hızla uzaklaşıp sesini daha bir yükselterek " Bak ! ciddiyim dediklerimi yapmazsan bir daha seninle konuşmam ". "İyi," dedim "Tamam, amann öpmem hıhhh".
Beyefendi ergenlik dönemlerinde. Ne desem  ne etsem gider tersini yapar o yüzden fazla zıtlaşmamak en iyisi deyip bir süre fazla üzerine gitmeyeceğim. Bu gidişle evin içinde bile beni öpme derse ne yaparım ben o kadar tatlı ki kuzucuğum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...