11 Eylül 2014 Perşembe

öylesine

Dün gece izlediğim dizide adam  genç arkadaşına; "Sana bugün pirzola ısmarlayacağım,"dedi. Genç adam şaşkınlıkla dönüp ;" Gerçekten mi ? Ciddi misin ?".  Adam, uzun zamandır söylemek isteyip de ertelediği cümleyi o an tam yeridir diyerek ,genç adama dönüp ;" Lann oğlum ! sen hayatın boyunca kandırıldın mı ? Ne zaman bir şey desem, gerçekten mi ? ciddi misin ? diye soruyorsun". Genç adam, gülümsedi. Ben de gülümsedim. Sanki o sözü orada bana söylüyormuş gibi geldi. Bilmiyorum ! İyi olduğumdan mı ? Saf olduğumdan mı ? Aptal ya da deli olduğumdan mı ? ben hep kandırıldım. Ve bazen de bile bile. Çünkü her zaman inanmayı seçiyorum, bu daha kolaymış gibi geliyor. Belki de üşeniyorum insanlarda art niyet aramaya. Kim bilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...