4 Eylül 2014 Perşembe

öylesine

Bu şehirden fazlasıyla sıkıldım, uzak çok uzak bir yere gitmek istiyorum. Ama bazı şeyleri ne kadar çok istesen de olmuyor. Okul bittikten sonra en azından formasyon eğitimi için belki giderim diye heveslenmiştim. Aydın , Nevşehir, Ankara, Eskişehir, Muğla şehirlerindeki üniversitelere online kayıt yaptırdım hepsinde de seçilmeme rağmen yine de gitmek nasip olmadı. Tabii Çukurova Üniversitesine de başvuru yapmıştım sanırım şehrim beni bırakmıyor burada kabul edilince kalmak zorunda kaldım. Altı aylık eğitim az bir zaman değil çocuklar olunca uzak bir yerde olmam çok zor. İnanıyorum ki bir gün bu şehirden uzaklaşacağım o zamana kadar biraz daha sabır....




okulun kampüsünden seyhan nehri ,ne güzel değil mi ? her ne kadar bu şehirden sıkılsam da şu manzara her şeye değiyor...

4 yorum:

  1. Hep uzaklasmak istiyoruz ama olmuyor ,seni yeniden gormek guzel :) egitiminde basarilar ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni de görmek güzel Hobicim :)

      teşekkürler <3

      Sil
  2. Adın gibi susmak güzel öylesine yazmış olduğun yazıyı okudum da bir an kendimi buldum senin yazında umarın dileklerin kabul olurda istediğin yere gidersin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...