29 Eylül 2014 Pazartesi

"yazmak"




Bugünlerde çok sık paylaşım yapıyorum demi J)) ama yazacak o kadar çok şey var ki… Yazmadığım zamanlar liste yapmıştım kendime. Sanki çok önemliymiş gibi saçma sapan şeyleri bile not etmişim. Duraklama dönemine girmeden paylaşayım istiyorum ama her gün paylaşım yapsam da bitecek gibi değil.

En çok beğendiğim filmlere öncelik vermek istiyorum. Tüm bunlar ne işe yarayacak hiç bilmiyorum. Ama çocuklar burada yazdığımı biliyor. Bazen küçük kızım : “ anne niye yazıyorsun bunları,”  diye soruyor. O güzel suratına bakıp “sadece rahatlamak için,” diyorum.  Onlar için güzel bir anı olur mu bilmiyorum ama annelerin ne kadar manyak olduğuna bir kez şahit olacaklardır orası kesin J))

Bazen diyorum keşke iyi bir yazar olabilsem, elimde çok sağlam bir hikaye var ama bu sıradan kelimelerle boğmak istiyorum. Elbet, alengirli de yazmak ve ya da ağır betimlemeler kullanmak istemiyorum ama öyle bir şey olmalı ki kimseyi değil sadece ben tatmin etmeli…

Kendimi zorlamıyorum genellikle içimden ne gelirse ama öyle anlar oluyor ki içinden çıkılamaz o boşluğunda içinde debelenirken şöyle diyorum yakararak : “Allah’ım, lütfen bana istediğim o kelimeleri bağışla karşılığında tüm o sesleri feda etmeye razıyım” .

Unutkan olmasam keşke, en azından biraz daha çabalasam diyorum olacak gibi…ama yorgunum hep yorgunum ve bu yorgunluk beni inanılmaz sıkıyor ve bıktırıyor her şeyden….



susmak güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...