9 Ekim 2014 Perşembe

Öylesine

Birkaç gündür öğretmenlik uygulaması için staj yerimi merak ediyordum. Hani hep derim aklıma gelen şeylerin başıma gelmesi konusunda dünya markasıyım diye; "bu sefer ya mezun olduğum liseye ya da oğlumun okuduğu liseye düşer miyim diye aklımdan geçirmiştim." Dün gece baktım staj yerlerimiz açıklanmış. Neresi çıktı dersiniz? Oğlumun okuduğu lisede stajer öğretmenim:)))
Sabah oğlum uyanır uyanmaz sürprizi verdim. Duyunca o kadar şaşırdı ve mutlu oldu ki beyefendi sanıyor ki yazılısını ben yapacağım:)) ay ne güldüm ya...Ya ben yapsam da gözüne yaşına bakacak mıyım sanıyor :)
İşin ironi yani derslerine girme ihtimalim var. Çocukken hep merak ederdim öğretmen anne babalar çocukları okuduğu görev yaparken nasıl davranırlar diye. Sanırım bu tecrübeyi bizzat yaşayacağım. Çok heyecanlıyım bir o kadar şaşkın. Staj 2 ay sürecek inşallah Rabbim atanmayı da nasip eder ve resmi görevime başlarım.



susmak güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...