8 Ekim 2014 Çarşamba

stres yapma örgü ör :))

Her bayram olduğu gibi bu bayram da tatsız tuzsuz geçti. Şu etrafa yayılan et kokusu olmasa bayram olduğunu bile anlamayacağım o derece. Ziyaretlerin bile anlamı değişmiş. Gündemdeki olaylara, tartışmalara o kadar çok kaptırmış ki insanlar; eskiden misafirliklere gidildiğinde en azından bayram ziyaretlerinde, hal hatır sorular ortamın havasını bozmayacak sohbetler edilir, misafirin gidene kadar gönlü hoş tutulurdu. Şimdilerde öyle mi?

Toplum olarak değiştiğimizin farkındayım ama giderek bazı değerlerimizin kaybediyor olma düşüncesi beni nedense korkutuyor. Hayat zaten katlanamaz derecede sıkıntılı... en azından bayramların bir tadı olsun, bir anısı, bir anlamı olsun öyle değil mi ?
Bayramın ilk günü ziyaretlerimi bitirdikten sonra köşeme çekilip yarım kalan örgü işlerimi bitirdim. Örgü örmeyi o kadar çok seviyorum; aslında sadece örgü değil bütün güzel sanatları seviyorum. Elimde çok yatkın olunca uğraşmak kolay oluyor. 
Tabi eskisi kadar örecek vaktim olmuyor ama bazen oluyor ki kafamı dağıtmak, üzerimdeki stresi atmak için, ister istemez tüm işlerimi bırakıp yine bunlarla uğraşıyorum. Ta ki bıkana kadar..
Eh yapınca da paylaşmak lazım değil mi ? ailem ve arkadaşlarım çok beğendi, umarım siz de beğenirsiniz :)

ablamın katkısı çok fazla ellerine yüreğine sağlık muahh öptüm onu kocaman :))

susmak güzel 


yün örgüden poşet torbası



yün örgüden kırlent  modeli


yün örgüden battaniye




yün örgüden tutacak 




not : resimlerin üzerinde tıklayıp büyük boyda bakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...